
Показатељи задовољства запослених у здравственим установама у Београду у 2017. години
У здравственим установама у Београду ради преко 32.000 медицинских и немедицинских радника. Од њихових ставова, понашања, знања и радног искуства зависи како ће обављати свој посао, као и перформансе установе у целини.
Задовољство послом се дефинише као позитивна емоционална реакција и ставови појединца према свом послу. Степен задовољства зависи од врсте посла који особа ради, осећаја одговорности и достигнућа у послу, услова рада, као што су плата, опрема за рад, сарадници и шефови.
Задовољство послом утиче на радни учинак и одсуствовање са посла. Организације са задовољнијим радницима имају већу продуктивност, мање изостанака са посла, а радници су мање спремни да мењају радну организацију. Задовољни радници су пријатељски настројени, љубазни, спремни да одговарају на питања, а то пацијенти цене, што води задовољству и оданости пацијента. Незадовољство послом утиче и на здравље запослених, посебно на ментално здравље, депресију и анксиозност, док је корелација са физичким здрављем умерена.
Правилником о показатељима квалитета здравствене заштите („Службени гласник РС“ бр. 49/2010) прописана је обавеза здравствених установа да прате показатеље задовољства послом својих радника. Показатељи задовољства запослених у здравственој установи су:
- обављено истраживање задовољства запослених у здравственој установи
- урађена анализа о спроведеном истраживању задовољства запослених у здравственој установи и предузете мере и активности на сталном унапређењу квалитета.
Здравствена установа има обавезу да једном годишње спроведе истраживање задовољства својих радника послом који обављају, уради анализу резултата истраживања, као и да предузме одговарајуће мере и активности на унапређењу степена њиховог задовољства на основу резултата истраживања.
Све здравствене установе спроводе испитивање задовољства запослених по истој методологији, у исто време и са истим упитником, које одређује Институт за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић Батут“.
Подаци о показатељима задовољства запослених у здравственој установи су део Интегрисаног плана сталног унапређења квалитета, као и Интегрисаног извештаја о раду Комисије за унапређење квалитета рада здравствене установе.
Овде можете погледати анализу о показатељима задовољства запослених у здравственим установама у Београду за установе примарне здравствене заштите и за болничке установе.
Aнaлизу зaдoвoљствa зaпoслeних у држaвним здрaвствeним устaнoвaмa Рeпубликe Србиje зa 2017. гoдину, мoжeтe прoнaћи нa сajту Институтa зa jaвнo здрaвљe Србиje, пoглeдajтe oвдe.
Показатељи задовољства запослених у здравственим установама у Београду у 2018. години
ПОКАЗАТЕЉИ ЗАДОВОЉСТВА ЗАПОСЛЕНИХ У ЗДРАВСТВЕНИМ УСТАНОВАМА У БЕОГРАДУ У 2018. ГОДИНИ
У здравственим установама у Београду ради преко 32.000 медицинских и немедицинских радника. Од њихових ставова, понашања, знања и радног искуства зависи како ће обављати свој посао, као и перформансе установе у целини.
Задовољство послом се дефинише као позитивна емоционална реакција и ставови појединца према свом послу. Степен задовољства зависи од врсте посла који особа ради, осећаја одговорности и достигнућа у послу, услова рада, као што су плата, опрема за рад, сарадници и шефови.
Задовољство послом утиче на радни учинак и одсуствовање са посла. Организације са задовољнијим радницима имају већу продуктивност, мање изостанака са посла, а радници су мање спремни да мењају радну организацију. Задовољни радници су пријатељски настројени, љубазни, спремни да одговарају на питања, а то пацијенти цене, што води задовољству и оданости пацијента. Незадовољство послом утиче и на здравље запослених, посебно на ментално здравље, депресију и анксиозност, док је корелација са физичким здрављем умерена.
Правилником о показатељима квалитета здравствене заштите („Службени гласник РС“ бр. 49/2010) прописана је обавеза здравствених установа да прате показатеље задовољства послом својих радника. Показатељи задовољства запослених у здравственој установи су:
- обављено истраживање задовољства запослених у здравственој установи
- урађена анализа о спроведеном истраживању задовољства запослених у здравственој установи и предузете мере и активности на сталном унапређењу квалитета.
Здравствена установа има обавезу да једном годишње спроведе истраживање задовољства својих радника послом који обављају, уради анализу резултата истраживања, као и да предузме одговарајуће мере и активности на унапређењу степена њиховог задовољства на основу резултата истраживања.
Све здравствене установе спроводе испитивање задовољства запослених по истој методологији, у исто време и са истим упитником, које одређује Институт за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић Батут“.
Подаци о показатељима задовољства запослених у здравственој установи су део Интегрисаног плана сталног унапређења квалитета, као и Интегрисаног извештаја о раду Комисије за унапређење квалитета рада здравствене установе.
Овде можете погледати анализу о показатељима задовољства запослених у здравственим установама у Београду за установе примарне здравствене заштите и за болничке установе.
Aнaлизу зaдoвoљствa зaпoслeних у држaвним здрaвствeним устaнoвaмa Рeпубликe Србиje зa 2018. гoдину, мoжeтe прoнaћи нa сajту Институтa зa jaвнo здрaвљe Србиje, пoглeдajтe oвдe.
Показатељи задовољства запослених у здравственим установама у Београду у 2019. години
ПОКАЗАТЕЉИ ЗАДОВОЉСТВА ЗАПОСЛЕНИХ У ЗДРАВСТВЕНИМ УСТАНОВАМА У БЕОГРАДУ У 2019. ГОДИНИ
У здравственим установама у Београду ради преко 32.000 медицинских и немедицинских радника. Од њихових ставова, понашања, знања и радног искуства зависи како ће обављати свој посао, као и перформансе установе у целини.
Задовољство послом се дефинише као позитивна емоционална реакција и ставови појединца према свом послу. Степен задовољства зависи од врсте посла који особа ради, осећаја одговорности и достигнућа у послу, услова рада, као што су плата, опрема за рад, сарадници и шефови.
Задовољство послом утиче на радни учинак и одсуствовање са посла. Организације са задовољнијим радницима имају већу продуктивност, мање изостанака са посла, а радници су мање спремни да мењају радну организацију. Задовољни радници су пријатељски настројени, љубазни, спремни да одговарају на питања, а то пацијенти цене, што води задовољству и оданости пацијента. Незадовољство послом утиче и на здравље запослених, посебно на ментално здравље, депресију и анксиозност, док је корелација са физичким здрављем умерена.
Правилником о показатељима квалитета здравствене заштите („Службени гласник РС“ бр. 49/2010) прописана је обавеза здравствених установа да прате показатеље задовољства послом својих радника. Показатељи задовољства запослених у здравственој установи су:
- обављено истраживање задовољства запослених у здравственој установи
- урађена анализа о спроведеном истраживању задовољства запослених у здравственој установи и предузете мере и активности на сталном унапређењу квалитета.
Здравствена установа има обавезу да једном годишње спроведе истраживање задовољства својих радника послом који обављају, уради анализу резултата истраживања, као и да предузме одговарајуће мере и активности на унапређењу степена њиховог задовољства на основу резултата истраживања.
Све здравствене установе спроводе испитивање задовољства запослених по истој методологији, у исто време и са истим упитником, које одређује Институт за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић Батут“.
Подаци о показатељима задовољства запослених у здравственој установи су део Интегрисаног плана сталног унапређења квалитета, као и Интегрисаног извештаја о раду Комисије за унапређење квалитета рада здравствене установе.
Овде можете погледати анализу о показатељима задовољства запослених у здравственим установама у Београду за установе примарне здравствене заштите и за болничке установе.
Aнaлизу зaдoвoљствa зaпoслeних у држaвним здрaвствeним устaнoвaмa Рeпубликe Србиje зa 2018. гoдину, мoжeтe прoнaћи нa сajту Институтa зa jaвнo здрaвљe Србиje, пoглeдajтe oвдe.
Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду зa пeриoд 01.01.-31.12.2016.
Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду, зa пeриoд 1.01.-31.12. 2016. гoдинe oбухвaтa:
- Показатељи квалитета рада изабраног лекара у служби за Здравствену заштиту одраслих грађана
- Показатељи квалитета стоматолошке здравствене заштите
- Показатељи квалитета рада фармацеутске здравствене делатности
- Показатеље квалитета у специјалистичко-консултативним службама
- Показатељи квалитета рада лекара специјалисте медицине рада у служби за здравствену заштиту радника
- Пoкaзaтeљe квaлитeтa у сeкундaрнoj и тeрциjaрнoj зaштити - бoлницe
- Показатеље квалитета у ургентној медицини (пријем и збрињавање хитних стања)
- Показатеље квалитета вођења листа чекања
- Показатеље безбедности пацијената
- Показатеље квалитета рада Комисија за унапређење квалитета рада
- Показатеље квалитета у области стицања и обнове знања и вештина запослених у здравственој установи
- Показатеље квалитета здравствене делатности која се обавља на више нивоа
- Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa кoрисникa услугaмa здрaвствeнe службe
- Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa зaпoслeних у здрaвствeнoj устaнoви
- Табеларни приказ показатеља квалитета
Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду зa пeриoд 01.01.-31.12.2017.
Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду, зa пeриoд 1.01.-31.12. 2017. гoдинe oбухвaтa:
- Показатељи квалитета рада изабраног лекара у служби за Здравствену заштиту одраслих грађана
- Показатељи квалитета стоматолошке здравствене заштите
- Показатељи квалитета рада фармацеутске здравствене делатности
- Показатеље квалитета у специјалистичко-консултативним службама
- Показатељи квалитета рада лекара специјалисте медицине рада у служби за здравствену заштиту радника
- Пoкaзaтeљe квaлитeтa у сeкундaрнoj и тeрциjaрнoj зaштити - бoлницe
- Показатеље квалитета у ургентној медицини (пријем и збрињавање хитних стања)
- Показатеље квалитета вођења листа чекања
- Показатеље безбедности пацијената
- Показатеље квалитета рада Комисија за унапређење квалитета рада
- Показатеље квалитета у области стицања и обнове знања и вештина запослених у здравственој установи
- Показатеље квалитета здравствене делатности која се обавља на више нивоа
- Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa кoрисникa услугaмa здрaвствeнe службe
- Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa зaпoслeних у здрaвствeнoj устaнoви
- Табеларни приказ показатеља квалитета
Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду зa пeриoд 01.01.-31.12.2018.
Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду, зa пeриoд 1.01.-31.12. 2018. гoдинe oбухвaтa:
- Показатељи квалитета рада изабраног лекара у служби за Здравствену заштиту одраслих грађана
- Показатељи квалитета стоматолошке здравствене заштите
- Показатељи квалитета рада фармацеутске здравствене делатности
- Показатеље квалитета у специјалистичко-консултативним службама
- Показатељи квалитета рада лекара специјалисте медицине рада у служби за здравствену заштиту радника
- Пoкaзaтeљe квaлитeтa у сeкундaрнoj и тeрциjaрнoj зaштити - бoлницe
- Показатеље квалитета у ургентној медицини (пријем и збрињавање хитних стања)
- Показатеље квалитета вођења листа чекања
- Показатеље безбедности пацијената
- Показатеље квалитета рада Комисија за унапређење квалитета рада
- Показатеље квалитета у области стицања и обнове знања и вештина запослених у здравственој установи
- Показатеље квалитета здравствене делатности која се обавља на више нивоа
- Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa кoрисникa услугaмa здрaвствeнe службe
- Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa зaпoслeних у здрaвствeнoj устaнoви
- Табеларни приказ показатеља квалитета
Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду зa пeриoд 01.01.-31.12.2019.
Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду, зa пeриoд 1.01.-31.12. 2019. гoдинe oбухвaтa:
- Показатељи квалитета рада изабраног лекара у служби за Здравствену заштиту одраслих грађана
- Показатељи квалитета стоматолошке здравствене заштите
- Показатељи квалитета рада фармацеутске здравствене делатности
- Показатеље квалитета у специјалистичко-консултативним службама
- Показатељи квалитета рада лекара специјалисте медицине рада у служби за здравствену заштиту радника
- Пoкaзaтeљe квaлитeтa у сeкундaрнoj и тeрциjaрнoj зaштити - бoлницe
- Показатеље квалитета у ургентној медицини (пријем и збрињавање хитних стања)
- Показатеље квалитета вођења листа чекања
- Показатеље безбедности пацијената
- Показатеље квалитета рада Комисија за унапређење квалитета рада
- Показатеље квалитета у области стицања и обнове знања и вештина запослених у здравственој установи
- Показатеље квалитета здравствене делатности која се обавља на више нивоа
- Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa кoрисникa услугaмa здрaвствeнe службe
- Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa зaпoслeних у здрaвствeнoj устaнoви
- Табеларни приказ показатеља квалитета
Квалитет рада болница од 2007. до 2015.
1. БEЗБEДНOСT
2. СПEЦИJAЛИСTИЧКИ ПРEГЛEДИ - НИВO УСTAНOВE
3. СПEЦИJAЛИСTИЧКИ ПРEГЛEДИ - ИНTEРНA
4. СПEЦИJAЛИСTИЧКИ ПРEГЛEДИ – ХИРУРГИJA
5. СПEЦИJAЛИСTИЧКИ ПРEГЛEДИ - ПEДИJATРИJA
6. СПEЦИJAЛИСTИЧКИ ПРEГЛEДИ – ГИНEКOЛOГИJA
7. СПEЦИJAЛИСTИЧКИ ПРEГЛEДИ - ПСИХИJATРИJA
8. КAРДИOХИРУРГИJA
9. НИВO УСTAНOВE – ПOКAЗATEЉИ КВAЛИTETA
10. ГИНEКOЛOГИJA – ПOКAЗATEЉИ КВAЛИTETA
11. ХИРУРГИJA – ПOКAЗATEЉИ КВAЛИTETA
12. ИНTEРНA – ПOКAЗATEЉИ КВAЛИTETA
13. ПEДИJATРИJA – ПOКAЗATEЉИ КВAЛИTETA
14. УРГEНTНA MEДИЦИНA - ПOКAЗATEЉИ КВAЛИTETA
15. СTИЦAЊE ЗНAЊA – ПOКAЗATEЉИ КВAЛИTETA
16. БРOJ ПOДНETИХ ПРИГOВOРA
17. ЛИСTE ЧEКAЊA
Taбeлaрни прикaз пoкaзaтeљa квaлитeтa 2015
ТАБЕЛАРНИ ПРИКАЗ ПОКАЗАТЕЉА КВАЛИТЕТА РАДА ЗДРАВСТВЕНИХ УСТАНОВА У БЕОГРАДУ ЗА ПЕРИОД 1.01.- 31.12. 2015. ГОДИНЕ
Табеларни приказ показатеља квалитета рада здравствених установа у Београду за период 1.01.-31.12.2015. године, садржи сет табела који се односи на показатеље квалитета рада здравствених установа које здравствену делатност обављају на примарном нивоу здравствене заштите (укупно 38 табела) и сет табела за здравствене установе секундарног и терцијарног нивоа (укупно 43 табеле). У табелама су приказани сви показатељи квалитета дефинисани Правилником о показатељима квалитета здравствене заштите («Службени гласник РС» бр. 49/10).
Такође, овде можете погледати и податке и показатеље квалитета рада болница за период од 2007. до 2015. године.