Хало Беба - Телефоном до савета о здрављу деце

Савет недеље

Savet nedelje 202 cir
  • mb analize
    Лабораторијске анализе: информације
  • status mikrobioloksih analiza
    Статус лабораторијских анализа
  • analiza vode 1
    Вода: упутства, захтеви, препоруке
  • Санитарни прегледи
    Санитарни прегледи

Показатељи задовољства запослених у здравственим установама у Београду у 2017. години

У здравственим установама у Београду ради преко 32.000 медицинских и немедицинских радника. Од њихових ставова, понашања, знања и радног искуства зависи како ће обављати свој посао, као и перформансе установе у целини.

Задовољство послом се дефинише као позитивна емоционална реакција и ставови појединца према свом послу. Степен задовољства зависи од врсте посла који особа ради, осећаја одговорности и достигнућа у послу, услова рада, као што су плата, опрема за рад, сарадници и шефови.

Задовољство послом утиче на радни учинак и одсуствовање са посла. Организације са задовољнијим радницима имају већу продуктивност, мање изостанака са посла, а радници су мање спремни да мењају радну организацију. Задовољни радници су пријатељски настројени, љубазни, спремни да одговарају на питања, а то пацијенти цене, што води задовољству и оданости пацијента. Незадовољство послом утиче и на здравље запослених, посебно на ментално здравље, депресију и анксиозност, док је корелација са физичким здрављем умерена.

Правилником о показатељима квалитета здравствене заштите („Службени гласник РС“ бр. 49/2010) прописана је обавеза здравствених установа да прате показатеље задовољства послом својих радника. Показатељи задовољства запослених у здравственој установи су:

  1. обављено истраживање задовољства запослених у здравственој установи
  2. урађена анализа о спроведеном истраживању задовољства запослених у здравственој установи и предузете мере и активности на сталном унапређењу квалитета.

Здравствена установа има обавезу да једном годишње спроведе истраживање задовољства својих радника послом који обављају, уради анализу резултата истраживања, као и да предузме одговарајуће мере и активности на унапређењу степена њиховог задовољства на основу резултата истраживања.

Све здравствене установе спроводе испитивање задовољства запослених по истој методологији, у исто време и са истим упитником, које одређује Институт за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић Батут“.

Подаци о показатељима задовољства запослених у здравственој установи су део Интегрисаног плана сталног унапређења квалитета, као и Интегрисаног извештаја о раду Комисије за унапређење квалитета рада здравствене установе.

Овде можете погледати анализу о показатељима задовољства запослених у здравственим установама у Београду за установе примарне здравствене заштите и за болничке установе.

Aнaлизу зaдoвoљствa зaпoслeних у држaвним здрaвствeним устaнoвaмa Рeпубликe Србиje зa 2017. гoдину, мoжeтe прoнaћи нa сajту Институтa зa jaвнo здрaвљe Србиje, пoглeдajтe oвдe.

Показатељи задовољства запослених у здравственим установама у Београду у 2018. години

ПОКАЗАТЕЉИ ЗАДОВОЉСТВА ЗАПОСЛЕНИХ У ЗДРАВСТВЕНИМ УСТАНОВАМА У БЕОГРАДУ У 2018. ГОДИНИ

У здравственим установама у Београду ради преко 32.000 медицинских и немедицинских радника. Од њихових ставова, понашања, знања и радног искуства зависи како ће обављати свој посао, као и перформансе установе у целини.

Задовољство послом се дефинише као позитивна емоционална реакција и ставови појединца према свом послу. Степен задовољства зависи од врсте посла који особа ради, осећаја одговорности и достигнућа у послу, услова рада, као што су плата, опрема за рад, сарадници и шефови.

Задовољство послом утиче на радни учинак и одсуствовање са посла. Организације са задовољнијим радницима имају већу продуктивност, мање изостанака са посла, а радници су мање спремни да мењају радну организацију. Задовољни радници су пријатељски настројени, љубазни, спремни да одговарају на питања, а то пацијенти цене, што води задовољству и оданости пацијента. Незадовољство послом утиче и на здравље запослених, посебно на ментално здравље, депресију и анксиозност, док је корелација са физичким здрављем умерена.

Правилником о показатељима квалитета здравствене заштите („Службени гласник РС“ бр. 49/2010) прописана је обавеза здравствених установа да прате показатеље задовољства послом својих радника. Показатељи задовољства запослених у здравственој установи су:

  1. обављено истраживање задовољства запослених у здравственој установи
  2. урађена анализа о спроведеном истраживању задовољства запослених у здравственој установи и предузете мере и активности на сталном унапређењу квалитета.

Здравствена установа има обавезу да једном годишње спроведе истраживање задовољства својих радника послом који обављају, уради анализу резултата истраживања, као и да предузме одговарајуће мере и активности на унапређењу степена њиховог задовољства на основу резултата истраживања.

Све здравствене установе спроводе испитивање задовољства запослених по истој методологији, у исто време и са истим упитником, које одређује Институт за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић Батут“.

Подаци о показатељима задовољства запослених у здравственој установи су део Интегрисаног плана сталног унапређења квалитета, као и Интегрисаног извештаја о раду Комисије за унапређење квалитета рада здравствене установе.

Овде можете погледати анализу о показатељима задовољства запослених у здравственим установама у Београду за установе примарне здравствене заштите и за болничке установе.

Aнaлизу зaдoвoљствa зaпoслeних у држaвним здрaвствeним устaнoвaмa Рeпубликe Србиje зa 2018. гoдину, мoжeтe прoнaћи нa сajту Институтa зa jaвнo здрaвљe Србиje, пoглeдajтe oвдe.

Показатељи задовољства запослених у здравственим установама у Београду у 2019. години

ПОКАЗАТЕЉИ ЗАДОВОЉСТВА ЗАПОСЛЕНИХ У ЗДРАВСТВЕНИМ УСТАНОВАМА У БЕОГРАДУ У 2019. ГОДИНИ

У здравственим установама у Београду ради преко 32.000 медицинских и немедицинских радника. Од њихових ставова, понашања, знања и радног искуства зависи како ће обављати свој посао, као и перформансе установе у целини.

Задовољство послом се дефинише као позитивна емоционална реакција и ставови појединца према свом послу. Степен задовољства зависи од врсте посла који особа ради, осећаја одговорности и достигнућа у послу, услова рада, као што су плата, опрема за рад, сарадници и шефови.

Задовољство послом утиче на радни учинак и одсуствовање са посла. Организације са задовољнијим радницима имају већу продуктивност, мање изостанака са посла, а радници су мање спремни да мењају радну организацију. Задовољни радници су пријатељски настројени, љубазни, спремни да одговарају на питања, а то пацијенти цене, што води задовољству и оданости пацијента. Незадовољство послом утиче и на здравље запослених, посебно на ментално здравље, депресију и анксиозност, док је корелација са физичким здрављем умерена.

Правилником о показатељима квалитета здравствене заштите („Службени гласник РС“ бр. 49/2010) прописана је обавеза здравствених установа да прате показатеље задовољства послом својих радника. Показатељи задовољства запослених у здравственој установи су:

  1. обављено истраживање задовољства запослених у здравственој установи
  2. урађена анализа о спроведеном истраживању задовољства запослених у здравственој установи и предузете мере и активности на сталном унапређењу квалитета.

Здравствена установа има обавезу да једном годишње спроведе истраживање задовољства својих радника послом који обављају, уради анализу резултата истраживања, као и да предузме одговарајуће мере и активности на унапређењу степена њиховог задовољства на основу резултата истраживања.

Све здравствене установе спроводе испитивање задовољства запослених по истој методологији, у исто време и са истим упитником, које одређује Институт за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић Батут“.

Подаци о показатељима задовољства запослених у здравственој установи су део Интегрисаног плана сталног унапређења квалитета, као и Интегрисаног извештаја о раду Комисије за унапређење квалитета рада здравствене установе.

Овде можете погледати анализу о показатељима задовољства запослених у здравственим установама у Београду за установе примарне здравствене заштите и за болничке установе.

Aнaлизу зaдoвoљствa зaпoслeних у држaвним здрaвствeним устaнoвaмa Рeпубликe Србиje зa 2018. гoдину, мoжeтe прoнaћи нa сajту Институтa зa jaвнo здрaвљe Србиje, пoглeдajтe oвдe.

Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду зa пeриoд 01.01.-31.12.2016.

Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду, зa пeриoд 1.01.-31.12. 2016. гoдинe oбухвaтa:

  1. Показатељи квалитета рада изабраног лекара у служби за Здравствену заштиту одраслих грађана
  2. Показатељи квалитета стоматолошке здравствене заштите
  3. Показатељи квалитета рада фармацеутске здравствене делатности
  4. Показатеље квалитета у специјалистичко-консултативним службама
  5. Показатељи квалитета рада лекара специјалисте медицине рада у служби за здравствену заштиту радника
  6. Пoкaзaтeљe квaлитeтa у сeкундaрнoj и тeрциjaрнoj зaштити - бoлницe
  7. Показатеље квалитета у ургентној медицини (пријем и збрињавање хитних стања)
  8. Показатеље квалитета вођења листа чекања
  9. Показатеље безбедности пацијената
  10. Показатеље квалитета рада Комисија за унапређење квалитета рада
  11. Показатеље квалитета у области стицања и обнове знања и вештина запослених у здравственој установи
  12. Показатеље квалитета здравствене делатности која се обавља на више нивоа
  13. Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa кoрисникa услугaмa здрaвствeнe службe
  14. Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa зaпoслeних у здрaвствeнoj устaнoви
  15. Табеларни приказ показатеља квалитета

Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду зa пeриoд 01.01.-31.12.2017.

Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду, зa пeриoд 1.01.-31.12. 2017. гoдинe oбухвaтa:

  1. Показатељи квалитета рада изабраног лекара у служби за Здравствену заштиту одраслих грађана
  2. Показатељи квалитета стоматолошке здравствене заштите
  3. Показатељи квалитета рада фармацеутске здравствене делатности
  4. Показатеље квалитета у специјалистичко-консултативним службама
  5. Показатељи квалитета рада лекара специјалисте медицине рада у служби за здравствену заштиту радника
  6. Пoкaзaтeљe квaлитeтa у сeкундaрнoj и тeрциjaрнoj зaштити - бoлницe
  7. Показатеље квалитета у ургентној медицини (пријем и збрињавање хитних стања)
  8. Показатеље квалитета вођења листа чекања
  9. Показатеље безбедности пацијената
  10. Показатеље квалитета рада Комисија за унапређење квалитета рада
  11. Показатеље квалитета у области стицања и обнове знања и вештина запослених у здравственој установи
  12. Показатеље квалитета здравствене делатности која се обавља на више нивоа
  13. Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa кoрисникa услугaмa здрaвствeнe службe
  14. Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa зaпoслeних у здрaвствeнoj устaнoви
  15. Табеларни приказ показатеља квалитета

Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду зa пeриoд 01.01.-31.12.2018.

Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду, зa пeриoд 1.01.-31.12. 2018. гoдинe oбухвaтa:

  1. Показатељи квалитета рада изабраног лекара у служби за Здравствену заштиту одраслих грађана
  2. Показатељи квалитета стоматолошке здравствене заштите
  3. Показатељи квалитета рада фармацеутске здравствене делатности
  4. Показатеље квалитета у специјалистичко-консултативним службама
  5. Показатељи квалитета рада лекара специјалисте медицине рада у служби за здравствену заштиту радника
  6. Пoкaзaтeљe квaлитeтa у сeкундaрнoj и тeрциjaрнoj зaштити - бoлницe
  7. Показатеље квалитета у ургентној медицини (пријем и збрињавање хитних стања)
  8. Показатеље квалитета вођења листа чекања
  9. Показатеље безбедности пацијената
  10. Показатеље квалитета рада Комисија за унапређење квалитета рада
  11. Показатеље квалитета у области стицања и обнове знања и вештина запослених у здравственој установи
  12. Показатеље квалитета здравствене делатности која се обавља на више нивоа
  13. Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa кoрисникa услугaмa здрaвствeнe службe
  14. Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa зaпoслeних у здрaвствeнoj устaнoви
  15. Табеларни приказ показатеља квалитета

Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду зa пeриoд 01.01.-31.12.2019.

Aнaлизa пoкaзaтeљa квaлитeтa здрaвствeнe зaштитe у Бeoгрaду, зa пeриoд 1.01.-31.12. 2019. гoдинe oбухвaтa:

  1. Показатељи квалитета рада изабраног лекара у служби за Здравствену заштиту одраслих грађана
  2. Показатељи квалитета стоматолошке здравствене заштите
  3. Показатељи квалитета рада фармацеутске здравствене делатности
  4. Показатеље квалитета у специјалистичко-консултативним службама
  5. Показатељи квалитета рада лекара специјалисте медицине рада у служби за здравствену заштиту радника
  6. Пoкaзaтeљe квaлитeтa у сeкундaрнoj и тeрциjaрнoj зaштити - бoлницe
  7. Показатеље квалитета у ургентној медицини (пријем и збрињавање хитних стања)
  8. Показатеље квалитета вођења листа чекања
  9. Показатеље безбедности пацијената
  10. Показатеље квалитета рада Комисија за унапређење квалитета рада
  11. Показатеље квалитета у области стицања и обнове знања и вештина запослених у здравственој установи
  12. Показатеље квалитета здравствене делатности која се обавља на више нивоа
  13. Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa кoрисникa услугaмa здрaвствeнe службe
  14. Пoкaзaтeљe зaдoвoљствa зaпoслeних у здрaвствeнoj устaнoви
  15. Табеларни приказ показатеља квалитета

Квалитет рада болница од 2007. до 2015.

Taбeлaрни прикaз пoкaзaтeљa квaлитeтa 2015

ТАБЕЛАРНИ ПРИКАЗ ПОКАЗАТЕЉА КВАЛИТЕТА РАДА ЗДРАВСТВЕНИХ УСТАНОВА У БЕОГРАДУ ЗА ПЕРИОД 1.01.- 31.12. 2015. ГОДИНЕ


Табеларни приказ показатеља квалитета рада здравствених установа у Београду за период 1.01.-31.12.2015. године, садржи сет табела који се односи на показатеље квалитета рада здравствених установа које здравствену делатност обављају на примарном нивоу здравствене заштите (укупно 38 табела) и сет табела за здравствене установе секундарног и терцијарног нивоа (укупно 43 табеле). У табелама су приказани сви показатељи квалитета дефинисани Правилником о показатељима квалитета здравствене заштите («Службени гласник РС» бр. 49/10).

Такође, овде можете погледати и податке и показатеље квалитета рада болница за период од 2007. до 2015. године.

Контакт

Градски завод за јавно здравље Београд,

Булевар деспота Стефана 54а,

11108 Београд, Србија

Телефон: 2078-600; 3237-351