
Pokazatelji zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenim ustanovama u Beogradu u 2017. godini
U zdravstvenim ustanovama u Beogradu radi preko 32.000 medicinskih i nemedicinskih radnika. Od njihovih stavova, ponašanja, znanja i radnog iskustva zavisi kako će obavljati svoj posao, kao i performanse ustanove u celini.
Zadovoljstvo poslom se definiše kao pozitivna emocionalna reakcija i stavovi pojedinca prema svom poslu. Stepen zadovoljstva zavisi od vrste posla koji osoba radi, osećaja odgovornosti i dostignuća u poslu, uslova rada, kao što su plata, oprema za rad, saradnici i šefovi.
Zadovoljstvo poslom utiče na radni učinak i odsustvovanje sa posla. Organizacije sa zadovoljnijim radnicima imaju veću produktivnost, manje izostanaka sa posla, a radnici su manje spremni da menjaju radnu organizaciju. Zadovoljni radnici su prijateljski nastrojeni, ljubazni, spremni da odgovaraju na pitanja, a to pacijenti cene, što vodi zadovoljstvu i odanosti pacijenta. Nezadovoljstvo poslom utiče i na zdravlje zaposlenih, posebno na mentalno zdravlje, depresiju i anksioznost, dok je korelacija sa fizičkim zdravljem umerena.
Pravilnikom o pokazateljima kvaliteta zdravstvene zaštite („Službeni glasnik RS“ br. 49/2010) propisana je obaveza zdravstvenih ustanova da prate pokazatelje zadovoljstva poslom svojih radnika. Pokazatelji zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi su:
- obavljeno istraživanje zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi
- urađena analiza o sprovedenom istraživanju zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi i preduzete mere i aktivnosti na stalnom unapređenju kvaliteta.
Zdravstvena ustanova ima obavezu da jednom godišnje sprovede istraživanje zadovoljstva svojih radnika poslom koji obavljaju, uradi analizu rezultata istraživanja, kao i da preduzme odgovarajuće mere i aktivnosti na unapređenju stepena njihovog zadovoljstva na osnovu rezultata istraživanja.
Sve zdravstvene ustanove sprovode ispitivanje zadovoljstva zaposlenih po istoj metodologiji, u isto vreme i sa istim upitnikom, koje određuje Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“.
Podaci o pokazateljima zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi su deo Integrisanog plana stalnog unapređenja kvaliteta, kao i Integrisanog izveštaja o radu Komisije za unapređenje kvaliteta rada zdravstvene ustanove.
Ovde možete pogledati analizu o pokazateljima zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenim ustanovama u Beogradu za ustanove primarne zdravstvene zaštite i za bolničke ustanove.
Analizu zadovoljstva zaposlenih u državnim zdravstvenim ustanovama Republike Srbije za 2017. godinu, možete pronaći na sajtu Instituta za javno zdravlje Srbije, pogledajte ovde.
Pokazatelji zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenim ustanovama u Beogradu u 2018. godini
POKAZATELJI ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH U ZDRAVSTVENIM USTANOVAMA U BEOGRADU U 2018. GODINI
U zdravstvenim ustanovama u Beogradu radi preko 32.000 medicinskih i nemedicinskih radnika. Od njihovih stavova, ponašanja, znanja i radnog iskustva zavisi kako će obavljati svoj posao, kao i performanse ustanove u celini.
Zadovoljstvo poslom se definiše kao pozitivna emocionalna reakcija i stavovi pojedinca prema svom poslu. Stepen zadovoljstva zavisi od vrste posla koji osoba radi, osećaja odgovornosti i dostignuća u poslu, uslova rada, kao što su plata, oprema za rad, saradnici i šefovi.
Zadovoljstvo poslom utiče na radni učinak i odsustvovanje sa posla. Organizacije sa zadovoljnijim radnicima imaju veću produktivnost, manje izostanaka sa posla, a radnici su manje spremni da menjaju radnu organizaciju. Zadovoljni radnici su prijateljski nastrojeni, ljubazni, spremni da odgovaraju na pitanja, a to pacijenti cene, što vodi zadovoljstvu i odanosti pacijenta. Nezadovoljstvo poslom utiče i na zdravlje zaposlenih, posebno na mentalno zdravlje, depresiju i anksioznost, dok je korelacija sa fizičkim zdravljem umerena.
Pravilnikom o pokazateljima kvaliteta zdravstvene zaštite („Službeni glasnik RS“ br. 49/2010) propisana je obaveza zdravstvenih ustanova da prate pokazatelje zadovoljstva poslom svojih radnika. Pokazatelji zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi su:
- obavljeno istraživanje zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi
- urađena analiza o sprovedenom istraživanju zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi i preduzete mere i aktivnosti na stalnom unapređenju kvaliteta.
Zdravstvena ustanova ima obavezu da jednom godišnje sprovede istraživanje zadovoljstva svojih radnika poslom koji obavljaju, uradi analizu rezultata istraživanja, kao i da preduzme odgovarajuće mere i aktivnosti na unapređenju stepena njihovog zadovoljstva na osnovu rezultata istraživanja.
Sve zdravstvene ustanove sprovode ispitivanje zadovoljstva zaposlenih po istoj metodologiji, u isto vreme i sa istim upitnikom, koje određuje Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“.
Podaci o pokazateljima zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi su deo Integrisanog plana stalnog unapređenja kvaliteta, kao i Integrisanog izveštaja o radu Komisije za unapređenje kvaliteta rada zdravstvene ustanove.
Ovde možete pogledati analizu o pokazateljima zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenim ustanovama u Beogradu za ustanove primarne zdravstvene zaštite i za bolničke ustanove.
Analizu zadovoljstva zaposlenih u državnim zdravstvenim ustanovama Republike Srbije za 2018. godinu, možete pronaći na sajtu Instituta za javno zdravlje Srbije, pogledajte ovde.
Pokazatelji zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenim ustanovama u Beogradu u 2019. godini
POKAZATELJI ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH U ZDRAVSTVENIM USTANOVAMA U BEOGRADU U 2019. GODINI
U zdravstvenim ustanovama u Beogradu radi preko 32.000 medicinskih i nemedicinskih radnika. Od njihovih stavova, ponašanja, znanja i radnog iskustva zavisi kako će obavljati svoj posao, kao i performanse ustanove u celini.
Zadovoljstvo poslom se definiše kao pozitivna emocionalna reakcija i stavovi pojedinca prema svom poslu. Stepen zadovoljstva zavisi od vrste posla koji osoba radi, osećaja odgovornosti i dostignuća u poslu, uslova rada, kao što su plata, oprema za rad, saradnici i šefovi.
Zadovoljstvo poslom utiče na radni učinak i odsustvovanje sa posla. Organizacije sa zadovoljnijim radnicima imaju veću produktivnost, manje izostanaka sa posla, a radnici su manje spremni da menjaju radnu organizaciju. Zadovoljni radnici su prijateljski nastrojeni, ljubazni, spremni da odgovaraju na pitanja, a to pacijenti cene, što vodi zadovoljstvu i odanosti pacijenta. Nezadovoljstvo poslom utiče i na zdravlje zaposlenih, posebno na mentalno zdravlje, depresiju i anksioznost, dok je korelacija sa fizičkim zdravljem umerena.
Pravilnikom o pokazateljima kvaliteta zdravstvene zaštite („Službeni glasnik RS“ br. 49/2010) propisana je obaveza zdravstvenih ustanova da prate pokazatelje zadovoljstva poslom svojih radnika. Pokazatelji zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi su:
Sve zdravstvene ustanove sprovode ispitivanje zadovoljstva zaposlenih po istoj metodologiji, u isto vreme i sa istim upitnikom, koje određuje Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“.
Podaci o pokazateljima zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi su deo Integrisanog plana stalnog unapređenja kvaliteta, kao i Integrisanog izveštaja o radu Komisije za unapređenje kvaliteta rada zdravstvene ustanove.
Ovde možete pogledati analizu o pokazateljima zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenim ustanovama u Beogradu za ustanove primarne zdravstvene zaštite i za bolničke ustanove.
Analizu zadovoljstva zaposlenih u državnim zdravstvenim ustanovama Republike Srbije za 2018. godinu, možete pronaći na sajtu Instituta za javno zdravlje Srbije, pogledajte ovde.
U zdravstvenim ustanovama u Beogradu radi preko 32.000 medicinskih i nemedicinskih radnika. Od njihovih stavova, ponašanja, znanja i radnog iskustva zavisi kako će obavljati svoj posao, kao i performanse ustanove u celini.
Zadovoljstvo poslom se definiše kao pozitivna emocionalna reakcija i stavovi pojedinca prema svom poslu. Stepen zadovoljstva zavisi od vrste posla koji osoba radi, osećaja odgovornosti i dostignuća u poslu, uslova rada, kao što su plata, oprema za rad, saradnici i šefovi.
Zadovoljstvo poslom utiče na radni učinak i odsustvovanje sa posla. Organizacije sa zadovoljnijim radnicima imaju veću produktivnost, manje izostanaka sa posla, a radnici su manje spremni da menjaju radnu organizaciju. Zadovoljni radnici su prijateljski nastrojeni, ljubazni, spremni da odgovaraju na pitanja, a to pacijenti cene, što vodi zadovoljstvu i odanosti pacijenta. Nezadovoljstvo poslom utiče i na zdravlje zaposlenih, posebno na mentalno zdravlje, depresiju i anksioznost, dok je korelacija sa fizičkim zdravljem umerena.
Pravilnikom o pokazateljima kvaliteta zdravstvene zaštite („Službeni glasnik RS“ br. 49/2010) propisana je obaveza zdravstvenih ustanova da prate pokazatelje zadovoljstva poslom svojih radnika. Pokazatelji zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi su:
- obavljeno istraživanje zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi
- urađena analiza o sprovedenom istraživanju zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi i preduzete mere i aktivnosti na stalnom unapređenju kvaliteta.
Sve zdravstvene ustanove sprovode ispitivanje zadovoljstva zaposlenih po istoj metodologiji, u isto vreme i sa istim upitnikom, koje određuje Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“.
Podaci o pokazateljima zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi su deo Integrisanog plana stalnog unapređenja kvaliteta, kao i Integrisanog izveštaja o radu Komisije za unapređenje kvaliteta rada zdravstvene ustanove.
Ovde možete pogledati analizu o pokazateljima zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenim ustanovama u Beogradu za ustanove primarne zdravstvene zaštite i za bolničke ustanove.
Analizu zadovoljstva zaposlenih u državnim zdravstvenim ustanovama Republike Srbije za 2018. godinu, možete pronaći na sajtu Instituta za javno zdravlje Srbije, pogledajte ovde.
Analiza pokazatelja kvaliteta zdravstvene zaštite u Beogradu za period 01.01.-31.12.2016.
Analiza pokazatelja kvaliteta zdravstvene zaštite u Beogradu, za period 1.01.-31.12. 2016. godine obuhvata:
- Pokazatelji kvaliteta rada izabranog lekara u službi za Zdravstvenu zaštitu odraslih građana
- Pokazatelji kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite
- Pokazatelji kvaliteta rada farmaceutske zdravstvene delatnosti
- Pokazatelje kvaliteta u specijalističko-konsultativnim službama
- Pokazatelji kvaliteta rada lekara specijaliste medicine rada u službi za zdravstvenu zaštitu radnika
- Pokazatelje kvaliteta u sekundarnoj i tercijarnoj zaštiti - bolnice
- Pokazatelje kvaliteta u urgentnoj medicini (prijem i zbrinjavanje hitnih stanja)
- Pokazatelje kvaliteta vođenja lista čekanja
- Pokazatelje bezbednosti pacijenata
- Pokazatelje kvaliteta rada Komisija za unapređenje kvaliteta rada
- Pokazatelje kvaliteta u oblasti sticanja i obnove znanja i veština zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi
- Pokazatelje kvaliteta zdravstvene delatnosti koja se obavlja na više nivoa
- Pokazatelje zadovoljstva korisnika uslugama zdravstvene službe
- Pokazatelje zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi
- Tabelarni prikaz pokazatelja kvaliteta
Analiza pokazatelja kvaliteta zdravstvene zaštite u Beogradu za period 01.01.-31.12.2017.
Анализа показатеља квалитета здравствене заштите у Београду, за период 1.01.-31.12. 2017. године обухвата:
- Pokazatelji kvaliteta rada izabranog lekara u službi za Zdravstvenu zaštitu odraslih građana
- Pokazatelji kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite
- Pokazatelji kvaliteta rada farmaceutske zdravstvene delatnosti
- Pokazatelje kvaliteta u specijalističko-konsultativnim službama
- Pokazatelji kvaliteta rada lekara specijaliste medicine rada u službi za zdravstvenu zaštitu radnika
- Pokazatelje kvaliteta u sekundarnoj i tercijarnoj zaštiti - bolnice
- Pokazatelje kvaliteta u urgentnoj medicini (prijem i zbrinjavanje hitnih stanja)
- Pokazatelje kvaliteta vođenja lista čekanja
- Pokazatelje bezbednosti pacijenata
- Pokazatelje kvaliteta rada Komisija za unapređenje kvaliteta rada
- Pokazatelje kvaliteta u oblasti sticanja i obnove znanja i veština zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi
- Pokazatelje kvaliteta zdravstvene delatnosti koja se obavlja na više nivoa
- Pokazatelje zadovoljstva korisnika uslugama zdravstvene službe
- Pokazatelje zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi
- Tabelarni prikaz pokazatelja kvaliteta
Analiza pokazatelja kvaliteta zdravstvene zaštite u Beogradu za period 01.01.-31.12.2018.
Analiza pokazatelja kvaliteta zdravstvene zaštite u Beogradu, za period 1.01.-31.12. 2018. godine obuhvata:
- Pokazatelji kvaliteta rada izabranog lekara u službi za Zdravstvenu zaštitu odraslih građana
- Pokazatelji kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite
- Pokazatelji kvaliteta rada farmaceutske zdravstvene delatnosti
- Pokazatelje kvaliteta u specijalističko-konsultativnim službama
- Pokazatelji kvaliteta rada lekara specijaliste medicine rada u službi za zdravstvenu zaštitu radnika
- Pokazatelje kvaliteta u sekundarnoj i tercijarnoj zaštiti - bolnice
- Pokazatelje kvaliteta u urgentnoj medicini (prijem i zbrinjavanje hitnih stanja)
- Pokazatelje kvaliteta vođenja lista čekanja
- Pokazatelje bezbednosti pacijenata
- Pokazatelje kvaliteta rada Komisija za unapređenje kvaliteta rada
- Pokazatelje kvaliteta u oblasti sticanja i obnove znanja i veština zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi
- Pokazatelje kvaliteta zdravstvene delatnosti koja se obavlja na više nivoa
- Pokazatelje zadovoljstva korisnika uslugama zdravstvene službe
- Pokazatelje zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi
- Tabelarni prikaz pokazatelja kvaliteta
Analiza pokazatelja kvaliteta zdravstvene zaštite u Beogradu za period 01.01.-31.12.2019.
Analiza pokazatelja kvaliteta zdravstvene zaštite u Beogradu, za period 1.01.-31.12. 2019. godine obuhvata:
- Pokazatelji kvaliteta rada izabranog lekara u službi za Zdravstvenu zaštitu odraslih građana
- Pokazatelji kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite
- Pokazatelji kvaliteta rada farmaceutske zdravstvene delatnosti
- Pokazatelje kvaliteta u specijalističko-konsultativnim službama
- Pokazatelji kvaliteta rada lekara specijaliste medicine rada u službi za zdravstvenu zaštitu radnika
- Pokazatelje kvaliteta u sekundarnoj i tercijarnoj zaštiti - bolnice
- Pokazatelje kvaliteta u urgentnoj medicini (prijem i zbrinjavanje hitnih stanja)
- Pokazatelje kvaliteta vođenja lista čekanja
- Pokazatelje bezbednosti pacijenata
- Pokazatelje kvaliteta rada Komisija za unapređenje kvaliteta rada
- Pokazatelje kvaliteta u oblasti sticanja i obnove znanja i veština zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi
- Pokazatelje kvaliteta zdravstvene delatnosti koja se obavlja na više nivoa
- Pokazatelje zadovoljstva korisnika uslugama zdravstvene službe
- Pokazatelje zadovoljstva zaposlenih u zdravstvenoj ustanovi
- Tabelarni prikaz pokazatelja kvaliteta
Kvalitet rada bolnica od 2007. do 2015.
1. BEZBEDNOST
2. SPECIJALISTIČKI PREGLEDI - NIVO USTANOVE
3. SPECIJALISTIČKI PREGLEDI - INTERNA
4. SPECIJALISTIČKI PREGLEDI – HIRURGIJA
5. SPECIJALISTIČKI PREGLEDI - PEDIJATRIJA
6. SPECIJALISTIČKI PREGLEDI – GINEKOLOGIJA
7. SPECIJALISTIČKI PREGLEDI - PSIHIJATRIJA
8. KARDIOHIRURGIJA
9. NIVO USTANOVE – POKAZATELjI KVALITETA
10. GINEKOLOGIJA – POKAZATELjI KVALITETA
11. HIRURGIJA – POKAZATELjI KVALITETA
12. INTERNA – POKAZATELjI KVALITETA
13. PEDIJATRIJA – POKAZATELjI KVALITETA
14. URGENTNA MEDICINA - POKAZATELjI KVALITETA
15. STICANjE ZNANjA – POKAZATELjI KVALITETA
16. BROJ PODNETIH PRIGOVORA
17. LISTE ČEKANjA
Tabelarni prikaz pokazatelja kvaliteta
TABELARNI PRIKAZ POKAZATELJA KVALITETA RADA ZDRAVSTVENIH USTANOVA U BEOGRADU ZA PERIOD 1.01.- 31.12. 2015. GODINE
Tabelarni prikaz pokazatelja kvaliteta rada zdravstvenih ustanova u Beogradu za period 1.01.-31.12.2015. godine, sadrži set tabela koji se odnosi na pokazatelje kvaliteta rada zdravstvenih ustanova koje zdravstvenu delatnost obavljaju na primarnom nivou zdravstvene zaštite (ukupno 38 tabela) i set tabela za zdravstvene ustanove sekundarnog i tercijarnog nivoa (ukupno 43 tabele). U tabelama su prikazani svi pokazatelji kvaliteta definisani Pravilnikom o pokazateljima kvaliteta zdravstvene zaštite («Službeni glasnik RS» br. 49/10).
Takođe, ovde možete pogledati i podatke i pokazatelje kvaliteta rada bolnica za period od 2007.do 2015. godine.